Choroszcz.pl
Choroszcz.pl Choroszcz.pl Choroszcz.pl Cyfrowy Urząd Krajowa mapa zagrożeń bezpieczeństwa Fundusze UE Biuletyn informacji publicznej
Choroszcz.pl

Aktualnie jesteś na: strona główna > artykuły > Organizacja Urzędu

Organizacja Urzędu

2020-03-16

Siedziba Urzędu Miejskiego w Choroszczy: 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2

 

Sekretariat: tel.: +48 85 713 22 00, +48 85 719 10 12, fax: 85 719 18 39

 

Pozostałe telefony Urzędu Miejskiego

 

e-mail: urzad@choroszcz.pl

 

 

NIP: 542-020-85-72 REGON: 000527351   

 

W związku z pandemią koronawirusa COVID-19,

  

Urząd Miejski w Choroszczy
oraz Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Choroszczy
pracują w następujących godzinach:


PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK: 7.30-15.30

 

W tym czasie INTERESANCI SĄ PRZYJMOWANI WYŁĄCZNIE PRZEZ BIURO PODAWCZE

 

Wszelkie sprawy bezwzględnie konieczne i niecierpiące zwłoki

(tj. wydawanie, składanie oraz odbieranie dokumentów),

prosimy kierować jedynie przez Biuro Podawcze znajdujące się na parterze Urzędu.

 

Na parterze siedziby Urzędu została ustawiona

SKRZYNKA PODAWCZA,

DO KTÓREJ NALEŻY WRZUCAĆ KORESPONDENCJĘ

skierowaną do Urzędu Miejskiego w Choroszczy

i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Choroszczy


*

 

Informujemy także, że od dn. 16.03.2020 – DO ODWOŁANIA
 

KASA URZĘDU jest ZAMKNIĘTA

 
– wszelkie należności finansowe wobec Gminy Choroszcz
należy REGULOWAĆ ELEKTRONICZNIE (np. poprzez przelewy bankowe).

 

*

 

Więcej informacji o organizacji pracy Urzędu oraz instytucji gminnych można znaleźć TUTAJ.

 

*

 

Spotkania Burmistrza Choroszczy z interesantami – są zawieszone – DO ODWOŁANIA.

 

 

WŁADZE URZĘDU:

 

Burmistrz

mgr inż. Robert Wardziński

 

Zastępca Burmistrza

mgr inż. Grzegorz Gabrian

 

Sekretarz

mgr inż. Mirosław Zalewski 

 

Skarbnik

mgr Anna Radziszewska

 

Uchwała odwołująca poprzedniego skarbnika

Uchwała powołująca skarbnika