Gm. Choroszcz: zamówienie publiczne ws. odbioru odpadów z posesji niezamieszkałych
Burmistrz Choroszczy informuje, iż realizując obowiązek wynikający z art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r. poz. 2519 ze zm.), informuję o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznaczył 90-dniowy termin, liczony od dnia publikacji przedmiotowej informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu, na stronie internetowej urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie, na złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w art. 6c ust. 3a w/w ustawy, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości niezamieszkałych, jest objęty tym systemem.
W powyższym terminie można również odwołać oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu, a tym samym przystąpić do zorganizowanego przez gminę systemu odbioru odpadów.
Szczegółowych informacji w tej sprawie udziela wydział Gospodarki Komunalnej, Lokalowej i Środowiska w Urzędzie Miejskim w Choroszczy ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz lub można dowiedzieć się o nich pod nr. tel.: 85 713 22 09.
Oryginał informacji publikujemy poniżej jako osobny plik.
Fot. www.pixabay.com