Staż w Urzędzie Miejskim w Choroszczy

Urząd Miejski w Choroszczy poszukuje osób bezrobotnych do odbycia stażu w magistracie. Zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych.

Choroszcz_HERB.png

Preferowane jest wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie administracji, prawa lub ekonomii.

Wymagane dokumenty aplikacyjne, to:
– CV,
– list motywacyjny,
– dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz dotychczasowy przebieg pracy zawodowej.

Osoby chętne mogą składać dokumenty aplikacyjne do dn. 30.01.2023 r., do Urzędu Miejskiego w Choroszczy:

– osobiście – Urząd Miejski w Choroszczy, ul. Dominikańska 2, Biuro Podawcze;

– drogą elektroniczną na adres: urzad@choroszcz.pl.

Szczegółowych informacji udziela p. Dorota Tomicka, tel.: 85 713 22 11. Do wyłonionych osób zostaną rozesłane zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne. Zapraszamy.

Powrót na początek strony