Czas na Podlaskie – kampania turystyczna PROT

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna informuje, że ruszyła z kampanią pn. „Czas na Podlaskie”. Przebieg akcji promocyjnej można śledzić zarówno w Internecie, jak i w telewizji.

Ilustracja do artykułu CnP - nakładka FB.png

W obliczu epidemii, gdy czas podsumowania wakacyjnych planów zbliża się nieubłaganie, a podróżowanie po świecie nie należy do najbezpieczniejszych rozwiązań, chcemy zachęcić mieszkańców Podlaskiego, jak również pozostałych województw do odkrywania wyjątkowych bogactw naszego regionu i zasilenia się wszechobecną tu naturą u jej źródła – mówi Prezes Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Bożena Nienałtowska.

Co dwa tygodnie: w piątki o godzinie 19.10 – przewodnik Regionalnego Oddziału PTTK w Białymstoku zabierze widzów telewizji TVP3 Białystok w niesamowitą podróż po województwie podlaskim.

Przebieg kampanii śledzić można na profilu Podlaskie Travel w serwisie Facebook. Akcja opatrzona jest hasztagiem #czasnapodlaskie. Z myślą o stale rozwijającym się trendzie „eko” i rosnącym zainteresowaniu turystyką alternatywną, Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła również wpisujący się w ton kampanii hasztag #wkontakcieznaturą, czym zachęca do podróżowania i relaksu wśród i w zgodzie z polską naturą, a zauroczeni województwem podlaskim będą mogli włączyć się w akcję, używając specjalnie przygotowanej nakładki na zdjęcie z tym właśnie hasłem. W okresie wakacyjnym kampanię urozmaicą dynamiczne spoty w mediach społecznościowych Podlaskie Travel (Facebook, Instagram, LinkedIn), zachęcające do poznawania tego, co w Podlaskiem jest najlepsze.

Więcej informacji: www.podlaskie.it/aktualnosci/kampania-czas-na-podlaskie/

Wydarzenie na Facebooku: www.facebook.com/events/2684920231721858/

Tematem pierwszego z cyklu pięciu krótkich filmów będzie baśniowa Suwalszczyzna z Wigierskim Parkiem Narodowym i Suwalskim Parkiem Krajobrazowym, gdzie można na chwilę zwolnić i otoczyć się nienaruszoną przyrodą. Całość podsumuje iście pogodne miasto – Suwałki, czyli bijące w rytmie bluesa serce tamtych okolic.

Mamy świadomość, że w czasach, gdy wielu z nas nadal czuje obawę przed opuszczeniem domu i odkłada plany urlopowe na następny rok, Internet jest miejscem, w którym poszukujemy nowych, intrygujących i zaskakujących wrażeń, dlatego chcemy, żeby nasza kampania miała charakter viralowy, a jej odbiorcy włączyli się w akcję poprzez deklarację „wirtualnego” udziału w naszym wydarzeniu, zainspirowanie się publikacją o niezwykłej Suwalszczyźnie lub też dodaniu nakładki, która zachęca do pozostania w kontakcie z naturą, na swoje zdjęcie profilowe – mówi Dyrektor Biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej Sylwia Agnieszka Grudzińska.

Dodatkowo, wydarzenie w serwisie społecznościowym Facebook przybliży magię, którą skrywają prastare puszcze, meandrujące rzeki i malowniczo położone jeziora województwa podlaskiego, a dedykowane wydawnictwa pomogą zaplanować niezapomniany pobyt w nieodległych, znanych, choć jeszcze nieodkrytych przez wielu okolicach.

Zapraszamy, by znaleźć Czas na Podlaskie!

Mat. org./UM

Powrót na początek strony