I Ogólnopolskie Forum Klubów Seniora
Instytut Finansów i Zarządzania sp. z o. o. zapraszają seniorów do udziału w I Ogólnopolskim Forum Klubów Seniora, a w jego ramach w szkoleniu pn.: „Tworzenie, funkcjonowanie i finansowanie Klubów Seniora”.
Szkolenie odbędzie się w piątek 17 września 2021 roku,
w sali konferencyjnej „London” przy ul. Wspólnej 41 w Warszawie
W trakcie obrad omówione zostaną wybrane kluczowe zagadnienia związane z działalnością klubów w okresie po pandemii, w tym m.in.:
- możliwe formy organizacyjno-prawne klubu a źródła finansowania działalności,
- zatrudnianie pracowników, wymagania, kwalifikacje i sposób wynagradzania,
- formy, metody i zakres prowadzonej działalności,
- zasady odpłatności – alternatywne rozwiązanie.
Zgłoszenia należy przesyłać na adres: biuro@instytutonline.pl – poprzez Kartę zgłoszenia (załączoną poniżej artykułu – jako osobny plik), zaznaczając w niej preferowaną formę udziału: w trybie stacjonarnym lub zdalnym (on-line).
Zajęcia/wykłady prowadzone będą w godzinach 10.00-14.00. W godzinach 14.00-16.00 odbędą się konsultacje indywidualne.
WAŻNE: Sala szkolenia może ulec zmianie – w zależności od liczby zgłoszonych uczestników zajęć w trybie stacjonarnym.
Uczestnicy mają prawo do zgłaszania pytań drogą elektroniczną na adres: biuro@instytutonline.pl, na które odpowiedzi zostaną przedstawione w trakcie spotkania. Termin nadsyłania pytań upływa 3 września br.
Koszt udziału w Forum wynosi 420 zł + VAT (23%). W przypadku zapłaty środkami publicznymi, cena netto jest ceną brutto (obowiązuje zwolnienie z podatku VAT). Płatność musi zostać realizowana na podstawie wystawionej faktury do dnia 15 września 2021 roku.
Kontakt do organizatora: tel.: 506 430 526. Zapraszamy.
Na podst. mat. org./UM
Fot. www.foter.com